Reklama sezonowa – z jakich rozwiązań skorzystać?
Zapewnienie sobie odpowiedniej reklamy jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorcy – również i takiego, który prowadzi bardziej sezonową działalność. Z tego też powodu każdy koniecznie powinien zapoznać się z możliwościami, jakie w kwestii tej oferuje... Czytaj dalej
Czym jest i na czym polega inbound marketing?
We współczesnej branży reklamowej możemy znaleźć całe mnóstwo różnych pojęć określających poszczególne działania. Szeroką wiedzę z nimi związaną koniecznie musi posiadać absolutnie każdy, kto tylko zajmuje się całą tą dziedziną – bez tego skuteczne prowadzenie jakiejkolwiek działalności w tej kwestii byłoby właściwie niemożliwe. Obok pojęć takich jak growth hacking oraz content marketing warto dowiedzieć się także nieco więcej na temat tak zwanego inbound marketingu. W niektórych kręgach na inbound marketing stosuje się również nazwę marketing przychodzący i stawia się go w zupełnej opozycji do marketingu rozpraszającego. Inbound marketing korzysta ze znacznie bardziej dyskretnych metod na przyciągnięcie do przygotowanej przez siebie oferty potencjalnych klientów – wszystko opiera się tutaj przede wszystkim na przygotowaniu rzeczywiście wartościowych treści. Wykorzystuje się do tego głównie narzędzia takie jak blogi, serwisy społecznościowe czy własne strony internetowe; ważne jest także pozycjonowanie.
Współczesny marketing rozpraszający opiera swoje działanie na wielu różnych narzędziach, które można uznać za bardzo nachalne i narzucające się. Doskonałym przykładem są tutaj chociażby reklamy w TV, wyskakujące na stronach internetowych okienka z ofertami czy też billboardy i plakaty rozwieszane na ulicach miast. Patrząc na to pod tym kątem, inbound marketing nie może być w takim razie uznany za w stu procentach innowacyjny, bowiem sam również korzysta z wielu różnych rozwiązań które znane są od długiego już czasu. W tym jednak przypadku wszystko skupia się głównie na tworzeniu dla swoich klientów faktycznie wartościowych treści, które przyciągną ich zainteresowanie i za pomocą których będziemy mogli zdobyć większe zaufanie.
Wdrażanie rozwiązań należących do inbound marketingu nie jest zatem jednorazowym działaniem – należy potraktować to jak długofalowy proces, przy którym nie można oczekiwać natychmiastowych efektów. Niemniej jednak cały włożony w to wysiłek może zostać uznany za świetną inwestycję; klienci z czasem zaczynają postrzegać daną firmę ze znacznie większym szacunkiem, co potwierdza zresztą przykład wielu marek, które stosują u siebie takie rozwiązania. Ponadto stworzenie strony z wartościową treścią pozwala również na zdobycie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, co także jest niezwykle istotne – dzięki temu z przygotowaną przez nas ofertą zetknie się o wiele więcej ludzi.
Kontakt
Dane kontaktowe: biuro@kurierslupski.pl
Skuteczny inbound marketing...
Jeśli ktoś jest zainteresowany prowadzeniem działań związanych z inbound marketingiem, to na samym początku powinien...