Reklama sezonowa – z jakich rozwiązań skorzystać?
Zapewnienie sobie odpowiedniej reklamy jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorcy – również i takiego, który prowadzi bardziej sezonową działalność. Z tego też powodu każdy koniecznie powinien zapoznać się z możliwościami, jakie w kwestii tej oferuje... Czytaj dalej
Narzędzia pomocne przy doborze słów kluczowych
Jeśli musimy dobrać słowa kluczowe powinniśmy korzystać z własnego doświadczenia i umiejętności. Niekiedy może się okazać, że przy dobieraniu słów kluczowych będzie można skorzystać również z nowoczesnych narzędzi, które są do tego specjalnie przygotowane. Obecnie mamy już na rynku wiele propozycji ułatwiających dobór słów kluczowych. Proponujemy Państwu pięć z nich.
Planer słów kluczowych Google AdWords
To najprostsze i chyba charakteryzujące się największą skutecznością narzędzie, które pomorze skutecznie dobrać słowa kluczowe, szczególnie, gdy jesteśmy zainteresowani jednym konkretnym produktem lub usługą. W ramach aplikacji dostajemy informację o średniej miesięcznej ilości wyszukań.
Google Webmaster Tools
Jest to narzędzie również przygotowane przez Google przede wszystkim z myślą o tych, którzy prowadzą strony internetowe. Pozwala zdecydowanie łatwiej poradzić sobie z występującymi na stronie problemami a także daje gwarancje, że treści będą szybko indeksowane przez wyszukiwarkę. Oczywiście nie będzie to narzędzie badawcze o charakterze typowym, które samo wybierze nam słowa kluczowe, jednak przede wszystkim daje nam możliwości zrozumienia jakie elementy na stronie nie działają w należyty sposób.
Ubersuggest
Ubersuggest to kolejne proste narzędzie, które obecnie jest chętnie wykorzystywane. Będzie proponować słowa kluczowe, dzięki którym zwiększy się ruch na stronie. Zaletą będzie między innymi możliwość wybrania odpowiedniego działu tego wyszukiwania. Korzystanie z narzędzia jest bardzo proste. Wypełniamy jedynie formularz z językiem źródłem i następnie otrzymamy już gotowe wyniki.
Wordstream
To bardzo popularne płatne narzędzie przygotowane dla branży PPC. Jest wyjątkowo pomocne, gdy analizuje się słowa kluczowe. Wpisujemy w odpowiednie okno frazę, która nas interesuje i dostaniemy odpowiedź jakie mogą być alternatywne rozwiązania, by generować ruch na stronie.
Keyword Eye
To kolejne nowoczesne rozwiązanie, dzięki któremu łatwiej jest dopierać słowa kluczowe. Ciekawe przygotowanie pod kątem graficznym i do tego szczegółowe raporty. W ten sposób uzyskać można wygodnie zestawienie wyszukiwań dla konkretnej frazy. Otrzymujemy także jaka jest konkurencyjność przy danym haśle. Presonalizacja zarówno językowa jak i geograficzna. Jest to nowoczesna aplikacja dla tych, którzy w SEO chcą osiągnąć wyższy poziom.
Narzędzia pomocne przy...
Jeśli musimy dobrać słowa kluczowe powinniśmy korzystać z własnego doświadczenia i umiejętności. Niekiedy może się...
Strona musi być użyteczna
Jeśli zakłada się własną stronę internetową trzeba oczywiście dbać o kwestię jej użyteczności dla przeciętnego...